Met de opening van het nieuwe Kessels Museum heeft ook de website en de huisstijl van het museum een flinke metamorfose gekregen. Waar het Tilburgse Kinkorn het ontwerp en inrichting van het museum voor haar rekening nam werd het logo en de nieuwe huisstijl ontworpen door Ontwerpstudio Karel & Linda, ook uit Tilburg.

“Super tof om mee te werken aan de huisstijl en uitingen van het typisch Tilburgs museum en daarmee meer te leren over de geschiedenis van onze schone stad.” aldus Karel Geboers van de ontwerpstudio.

Om het Tilburgse feestje compleet te maken werd de website gemaakt door stom! (Steur Online Marketing). Eric Steur van stom! helpt ons tevens mee de online ticketverkoop te integreren in de website, zodat bezoekers van het museum binnenkort ook online een entreeticket kunnen kopen.

De website zal de komende tijd nog verder uitgebreid worden met actuele foto’s, nieuws en relevante informatie voor bezoekers.

 

 

Publicatiedatum: maandag 2 mei 2022

Meer nieuws

Enquête naar beter bereiken van onze jongere doelgroep

Enquête naar beter bereiken van onze jongere doelgroep

Het Kessels Museum laat momenteel een onderzoek uitvoeren om de doelgroep 14 tot 18 jaar beter te leren begrijpen en bereiken. Daarvoor is er een enquête ontwikkeld waarin rechtstreeks contact wordt gezocht en gevraagd wordt naar hun mening. Help je ons mee om het...

Lees meer